Alla inlägg under april 2010

Av Johanna - 28 april 2010 20:09

Ja, så här ser läget ut nu:


Köket- Nästan helt klart nu! Stressmomentet som vi var rädd att vi inte skulle hinna färdigt med innan bebisen kom är nu bara ett par lister ifrån färdigt. Fixas i morgon.   


Maczon- Fina, snälla hund som accepterar att jag nuförtiden vankar som en anka och våra timmespromenader blir ungefär 500 meter långa... Jag vill ut och lägga spår nu!! 

Har däremot skrivit ett prov här i april och blivit godkänd, så nu är jag utbildad tävlingssekreterare! Nervöst när man inte fick ha något fel alls på räkneprovet och matte är väl inte min starka sida precis, men se,  det gick vägen   


Kim- har jobbat på som bara den nu, med kök, lister och allt jag kommer på som måste göras, duktiga, duktiga du!


Och så jag då...  Stor som ett hus och foglossningen tar knäcken på mig nu... I natt fick jag sota rejält för att jag städat lite i köket på kvällen, blä!  Tur man har någon som kan draaa upp en ur sängen på morgonen, haha!


19 dagar kvar nu...







Ovido - Quiz & Flashcards