Alla inlägg under juli 2010

Av Johanna - 19 juli 2010 20:41

Oj, vilka härliga dagar vi har här på landet! Jag vill aldrig åka hem!

Sigge växer så det knakar och har blivit en liten tjockis, gounge! Just nu ligger han bredvid pappa och sjunger "Blinka lilla sjärna" tillsammans    Han har ju börjat prata och låta mest hela tiden nu. Tanken var väl att han skulle sova, men det verkar dröja en stund.


Ja jag har även upptäckt att Maczon har samma egenskaper som film- hjälten Lassie.  Häromdagen när jag stod i badrummet och borstade tänderna kom Maczon springande och gav mig en blick som sa; Följ med mig, nu! Sedan vände han om och sprang ut igen, ut genom dörren och ut på altan.

 Jag följde såklart efter min hjälte- hund och mycket riktigt, där ute på altan fanns dramat, så fruktansvärt!

Hans älskade boll hade rullat för nära kompostgallret så han vågade inte ta den själv :)  Duktig vovve som hämtar matte när det verkligen gäller...  



Av Johanna - 9 juli 2010 23:09

  

Ovido - Quiz & Flashcards