Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna - 29 oktober 2010 22:42

Idag har vi simmat med Ellie & Katarina   



   




Trevlig helg!  

Av Johanna - 16 oktober 2010 22:27


Snackar lite med morbror Alexander.



    

Mycket roligare att få sitta upp lite i vagnen nu.



  

Snyggaste kepsen som han fått av Kims arbetskamrat :)



  

Provåker lite på en av doppresenterna...

Av Johanna - 16 oktober 2010 20:45


  Hela familjen på morgonpromenad i morse.



Lite bus :)  

Av Johanna - 15 oktober 2010 21:46

Jag vet att jag lovade dig bilder på lillskrutten ikväll, men jag hittar inte överföringssladden till kameran! Nu sover prinsen så sött här så jag lovar att jag ska leta imorgon när jag kan tända lampan här i vardagsrummet.    


Ok?

Kram

Av Johanna - 10 oktober 2010 19:47

Nä inga bilder på dopet blev det ju. Ska försöka samla in lite fler, blev ju inte så många på vår kamera... Sara, kanske du skulle kunna skicka hit några?!  ;)


Kika på de här bilderna så länge. Till och med Maczon lyckades hamna med på en bild, men han ingår inte! ;)


Ha det gott!

Av Johanna - 4 oktober 2010 21:47

... ska jag lägga i bilder från Sigges dop. Nu ska jag sova!

God natt!

Av Johanna - 1 oktober 2010 20:09

Här hemma är det dopförberedelser på alla plan. Kläder som ska ordnas, bakning, dukning- ja allt! Hade faktiskt inte provat dopklänningen förrän ikväll och det var på håret, men den gick på som tur var.    På söndag är det dags.


Nu har vi gått in i oktober och ni har väl uppmärksammat att det är den här månaden som cancerfonden har sin rosa bandet kampanj- för kampen mot    bröstcancer. Köp rosa bandet eller en av alla rosa varor från någon av cancerfondens samarbetspartners!


Hoppas ni får en fin fredagskväll! Här är det idol på tv:n och ostbågar i skålen  

Ovido - Quiz & Flashcards