Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna - 23 mars 2011 22:18

  

Mina pojkar i Vemdalen.


 

Favoritplatsen just nu, allra roligast är det om spotify är på :)

 

Efter önskemål kommer här några bilder på lilltrollet :)

Här har vi haft besök av svärmor en vecka och blivit bortskämda med lyxen att få middag serverad nästan varje dag och frysen full med bullar! Inte så tokigt :)

Imorgon ska jag ta en sväng förbi jobbet och planera framtiden lite. Har tänkt att börja jobba lite smått nu, så vi får se hur det kommer att bli. Känns roligt i alla fall!





Av Johanna - 8 mars 2011 11:38

Sådana här backar har jag precis beställt till Sigges rum, att förvara leksaker i. Har letat efter något liknande och nu hittade jag dessa på Förvara.se, perfekt.


Nu ska vi ta och stoppa i oss lite lunch här, sedan tar jag och Sigge och åker till Katarina och Ellie för lite bus!




Av Johanna - 5 mars 2011 13:59

                              Två små fina tänder framme och fler på gång!

 

Här har vi inte gjort många knop idag. Solen skiner och termometern visar härliga siffror, men det blåser tyvärr storm, så förutom Maczons rastningsrundor har vi hållit oss inomhus idag.  


Ska försöka ta mig iväg till gymmet strax för en tur på löpbandet. Längtar till utomhusrundor på bara vägar nu, borde inte vara allt för länge kvar? Känner att jag har mycket spring i benen nu, jag hoppas att det håller i sig...




Av Johanna - 4 mars 2011 21:25

Ooh just det! Upptäckte att Zara hade öppnat webbutik, lovely!

 Tycker speciellt mycket om deras barnkläder och hade planerat en trip dit i sommar när vi styr söderöver, men nu blir det nog lite nätshopping i stället.

Toppen!

Av Johanna - 4 mars 2011 20:37

Imorgon kommer det lite bilder, jag lovar.

Ikväll ska jag  bara slöa i soffan efter en dag i stan. Inte ett endaste litet plagg till mig, bara Kim och Sigge som uppdaterade garderoberna lite, men solen var på vårhumör  och vi hade en mysig dag allihop.


Har syndat med lite godis ikväll också... Får springa extra långt på löpbandet imorgon :)


Ha en härlig fredagskväll!

Ovido - Quiz & Flashcards