Alla inlägg under november 2010

Av Johanna - 24 november 2010 21:49

Har tillbringat en otroligt härlig vecka i Tenhult hos Kims mamma. Bara myst och ätit god mat (massor!) och godis (alldeles för mycket!)

Dessutom blev jag bjuden på ladies night i Jönköping på fredagen, en superkul kväll med toppentjejerna! Vilken svärmor man har, tack snälla du!


Väldigt bra platser, längst fram hade vi. Lånade bilden från dig Carola :)


På fredag får vi tillgång till lägenheten. Jag vet vad jag ska göra i helgen...    

Av Johanna - 15 november 2010 20:45

Ja nu har vi sålt vårt hus! Det gick så himla fort att vi knappt hunnit smälta det... Telefonen ringde förra söndagen av ett par husspekulanter som ville komma och kolla på huset. I torsdags var kontraktet skrivet!


Vi satte flyttdatumet till 1:a december efter som jag resonerar som så att det är ingen idé att dra ut på det, bara sätta igång att packa+ att det kan vara skönt att få iordning allt innan jul.


Så nu flyttar vi till lägenhet ett tag. Tills drömhuset dyker upp. Känns helt rätt för oss just nu, att inte renovera och fixa med huset, utan kunna lägga all tid på Sigge. Vi kände när han föddes att det skulle bli för litet för oss i framtiden och bestämde oss därför för att sälja det nu för att kunna ha mer frihet att leta efter ett större hus.


Men nu ska vi först och främst landa i vår nya lägenhet- en trea på markplan, med egen ingång. Känns spännande :)


Hej då huset!  

Av Johanna - 13 november 2010 17:10

För ett halvår sedan träffade jag en kille.

Jag hade lagt märke honom en tid innan men vi hade inte träffats på riktigt förrän den där dagen i våras.


Och jag föll pladask! Kärlek vid första ögonkastet, absolut! 


Det finns ingen kille som kommer att kunna överträffa honom. Hans leende gör att jag smälter.

Han gör mig glad och får mig att skratta varje dag och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom.



Idag blir han 6 månader- min älskade skrutt!











  

Av Johanna - 12 november 2010 16:02

Här kommer lite bilder från dopet och Sigges fina gudföräldrar.


 

Gudmor Elin med Sigge



 

Lilla familjen :)


 



 

Gudfar Andreas



  

Gudfar Pär och Kim

 

 

Tack Sara för bilderna!

Ovido - Quiz & Flashcards