Direktlänk till inlägg 13 september 2008

Dagens träning...

Av Johanna - 13 september 2008 17:41

Har varit jättedåligt med träning för Maczon sedan tävlingen, motivationen har inte funnits där (för min del då...) Men idag tog vi och åkte ner på klubben för lite lydnadsträning... som slutade som agility- träning.. :)


Hann köra lite fritt följ innan vi drog oss mot agilityhindren och hipp som happ hade Kristina och jag fått ihop en liten bana med hinder och tunnel! :) Till saken hör att vi aldrig någonsin tränat agility och satan i gatan vad det gick undan för Maczons del! Förbi hindren och med mig i släptåg... :) Vi lyckades i alla fall komma runt banan tilslut utan att springa förbi ett endaste hinder.... :) Lite kul med flams- träning ibland, ingen prestation eller precision, utan bara kul!


/J

 
 
Elin & Mirko

Elin & Mirko

13 september 2008 20:22

Ja man behöver lite sån träning ibland!:-)Jag väntar med spänning på fler bilder på lilla Märta!Gud vad söt hon var!Hur går det med henne och Maczon då?/Kram

http://akjasmirko.bloggagratis.se

 
Ingen bild

johanna

13 september 2008 21:43

Ja hon är så söt så Fröken Märta! :) Och det går jättebra med henne och Maczon! Hon blir lite less på honom ibland bara, när han ska gosa med henne hela tiden när hon vill sova!:) Bilder kommer nog i morgon...

 
Ingen bild

Cosmo

19 september 2008 15:05

Jadu Maczon. Du får allt ta det lite coolare om du ska hinna hoppa oxå. :o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 juli 2011 08:50


 

Av Johanna - 29 juni 2011 21:17

Tycker Maczon har fått stå tillbaka lite här på bloggen, så här kommer ett inlägg tillägnat bara honom, min kloka, fina hund!         ...

Av Johanna - 19 maj 2011 22:23

I Sigges födelsedagstårtor hade jag två olika fyllningar, hallongrädde och dumle- fluff! Första gången jag testar det, men det blev väldigt gott, så det blir nog fler gånger.   Här kommer det busenkla receptet:   180 g Dumlekola 2 dl grädde...

Av Johanna - 19 maj 2011 14:25


  Just nu ligger den här godingen och sover efter att ha varit på stor och liten och busat. När han har vaknat tänkte vi ta en sväng till bvc för att mäta och väga. Var 2 månader sen vi var där sist, så det ska bli kul att se vad siffrorna är nu...

Av Johanna - 13 maj 2011 22:01

      Vilken dag! Sigge har verkligen blivit ordentligt uppvaktad idag, med presenter, fika, grattishälsningar på telefon och härliga besök. Först ut var några av Sigges kompisar som kom och busade lös några timmar, fikade och Sigge fick fint pa...

Ovido - Quiz & Flashcards