Alla inlägg den 17 december 2008

Av Johanna - 17 december 2008 19:53

Tänkte att det kunde vara dags att lägga in lite nya bilder, men som vanligt är sladden borta!! Jag ska leta den nu så kanske jag uppdaterar med bilder lite senare...om jag hittar den...

Av Johanna - 17 december 2008 19:39

... tills tomten knackar på dörren! :)

Igår lämnade Märta in en ansökan om omplacering i fosterfamilj...

Hennes anledningar var följande:


1. Inte en endaste liten matbit serverades på heeeela dagen!

2.Avmaskning Matte tvingade i mig nåt äckligt som jag skulle svälja... (ok, jag nästan svalt ihäl av hunger, men även en kattfröken har gränser!!)

3. Och det här är det värsta! Matte tvingade mig att bli badad! Hon sa att jag luktade bajs!! Jag är ju en kattfröken! Fina fröknar luktar inte bajs! Det ville hon inte lyssna på.






Ovido - Quiz & Flashcards