Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

kors i taket...

Av Johanna - 25 mars 2009 07:10

... et inlägg! ;) Vaknade strax före 6 idag, på soffan... sa åt Kim igår kväll att han skulle väcka mig om jag somnade. Hmm, men jag vet också att det inte är så lätt att väcka mig när jag väl somnat på soffan, så han lät mig väl ligga kvar här då :)


Eftersom jag inte behöver vara på jobbet förrän kl 8 så har jag putsat lite på Maczon här på morgonen, klippt klor, städat ur öronen och förhudsrensat. Så nu är han tip- top igen!


Helgen som varit var det dags för instruktörsutbildningen igen och lika intressant den här gången! Maczon fick också vara med den här gången och skötte sig jättebra. Låg i klubbstugan med oss hela dagarna och visst, gnällde lite ibland när han tyckte att det blev lite tråkigt. Men där imellan låg han som en säl och sov. (hmm, han hade även lagt sig i en av de andra tjejernas knä, när jag gick iväg en stund....lilla knähunden..haha)


Relation hund- människa var ett ämne under helgen och vi fick bland annat studera relationen på 3 ekipage som var på klubben för att träna. Uh, kan inte vara lätt att träna när det står 12 stycken och granskar varje rörelse man gör och antecknar för fulla muggar! Men väldigt lärorikt!


Nu väntar jobbet! Ha en bra dag alla! (om det är någon som fortfarande läser denna fruktansvärt dåligt uppdaterade blogg...? ;) )



 
 
Kristina

Kristina

25 mars 2009 09:32

Jodå, man kämpar ju på o läser trots lång väntan på uppdateringar... ;-)

http://www.norrlandsbeardisar.se

 
Kristina

Kristina

26 mars 2009 10:35

Och nu har vi äntligen uppdaterat länkarna på min sida, så nu finns ni med där!

http://www.norrlandsbeardisar.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 juli 2011 08:50


 

Av Johanna - 29 juni 2011 21:17

Tycker Maczon har fått stå tillbaka lite här på bloggen, så här kommer ett inlägg tillägnat bara honom, min kloka, fina hund!         ...

Av Johanna - 19 maj 2011 22:23

I Sigges födelsedagstårtor hade jag två olika fyllningar, hallongrädde och dumle- fluff! Första gången jag testar det, men det blev väldigt gott, så det blir nog fler gånger.   Här kommer det busenkla receptet:   180 g Dumlekola 2 dl grädde...

Av Johanna - 19 maj 2011 14:25


  Just nu ligger den här godingen och sover efter att ha varit på stor och liten och busat. När han har vaknat tänkte vi ta en sväng till bvc för att mäta och väga. Var 2 månader sen vi var där sist, så det ska bli kul att se vad siffrorna är nu...

Av Johanna - 13 maj 2011 22:01

      Vilken dag! Sigge har verkligen blivit ordentligt uppvaktad idag, med presenter, fika, grattishälsningar på telefon och härliga besök. Först ut var några av Sigges kompisar som kom och busade lös några timmar, fikade och Sigge fick fint pa...

Ovido - Quiz & Flashcards