Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Johanna - 31 januari 2009 09:02

...har jag fastnat i just nu! Borde egentligen göra mig i ordning eftersom jag ska vara på jobbet om 20 min, men som sagt då fastnar jag i alla bloggar som jag måste läsa! :) Dessutom sitter jag ju nu och skriver på min egen, haha, stark jobbat av mig! Karaktär... :P


Vi har i alla fall ätit frukost djuren och jag, K är på jobbet redan. Det märks vem som är bossen här hemma, när det kommer till maten. Maczon äter upp sin mat på 2 sek ungefär, sen väntar han in Märta tills hon inte vill ha någon mer mat och då äter han upp hennes. Inte innan hon gått därifrån inte, nej han kan sitta bredvid henne och titta på maten, längta... men han går inte dit och tar den från henne :)


Nej det här går inte, nu är det jobb som gäller!

Ha en bra dag!



Ovido - Quiz & Flashcards