Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Ledig dag!

Av Johanna - 25 november 2009 23:11

Och den här dagen har bara försvunnit! Vet inte riktigt vad jag har gjort, och nu är den över...

Var upp till mamma och pappa förut i alla fall och Maczon fick sig en dos av lydnadsträning av småfolket där Skrattande  Sitt- vacker tass och så godis varje gång han gör rätt såklart! Mycket godis blir det på dessa träningspass, tur att dom inte är så långa Flört

Nä, som sagt i morgon väntar jobb igen, så man kanske ska hoppa i säng! Natti natt!


Förresten har jag en liten hemlis... som kanske inte är så mycket hemlis längre, haha. väldigt roligt och väldigt spännande i alla fall Glad Kan ni gissa?

 
 
Ingen bild

Mimmi

26 november 2009 07:18

Jag vet!!!!! Och det är så himla kul!/Mimmi

 
Madeleine

Madeleine

27 november 2009 12:11

JAG VET - GRATTIS ÄLSKADE GUMMAN!! MÅNGA KRAMAR FRÅN OSS

http://www.muppsan.com

 
Elin & Mr M

Elin & Mr M

27 november 2009 16:57

Nej jag vet inte.....nu blir jag super nyfiken!:-) Jag skulle kunna gissa på en viss sak faktiskt;-)....men då gissar jag bara så för att det är babyboom på mitt jobb....gravid kanske?;-)

http://akjasmirko.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 juli 2011 08:50


 

Av Johanna - 29 juni 2011 21:17

Tycker Maczon har fått stå tillbaka lite här på bloggen, så här kommer ett inlägg tillägnat bara honom, min kloka, fina hund!         ...

Av Johanna - 19 maj 2011 22:23

I Sigges födelsedagstårtor hade jag två olika fyllningar, hallongrädde och dumle- fluff! Första gången jag testar det, men det blev väldigt gott, så det blir nog fler gånger.   Här kommer det busenkla receptet:   180 g Dumlekola 2 dl grädde...

Av Johanna - 19 maj 2011 14:25


  Just nu ligger den här godingen och sover efter att ha varit på stor och liten och busat. När han har vaknat tänkte vi ta en sväng till bvc för att mäta och väga. Var 2 månader sen vi var där sist, så det ska bli kul att se vad siffrorna är nu...

Av Johanna - 13 maj 2011 22:01

      Vilken dag! Sigge har verkligen blivit ordentligt uppvaktad idag, med presenter, fika, grattishälsningar på telefon och härliga besök. Först ut var några av Sigges kompisar som kom och busade lös några timmar, fikade och Sigge fick fint pa...

Ovido - Quiz & Flashcards