Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Allt eller inget

Av Johanna - 1 december 2009 22:36

Ena dan plusgrade och regn nästa så här... Så här såg det ut när jag var hemma på lunch idag!        

 


  

 
 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

1 december 2009 22:55

Vet ju inte var du bor. Men här regnade det igår och var plusgrader. Men lite snö på natten - nu har vi -6 grader, rätt så normalt faktiskt. Kanske rentav något kallare än så.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Nettan

1 december 2009 23:02

Vaddå!!!
Det där är väl inget att klaga på!
Skulle mer än gärna skotta snö, som omväxling mot lera, regn och otrolig dimma!!! *skratt* var glad att det är vinter när det ska vara, även om vädret är ombytligt....här har jag fortfarande sommardäck!!!!

kram Nettan med två leriga hundar...

 
Ingen bild

Johanna

1 december 2009 23:07

Haha, nej Nettan jag är väldigt nöjd som det är nu! Hatar lera och regn och smutsig hund, särskilt i november, då ska det vara snö! Men snacka om skiftningar i vädret... Nu hoppas jag att det här håller i sig!
Kram

 
Ingen bild

M

2 december 2009 05:57

Jadu Johanna, det är mycket som är allt eller inget, eller hur!?!?. Fina bilder, Maczon ser ut att trivas. Ha en bra dag! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 juli 2011 08:50


 

Av Johanna - 29 juni 2011 21:17

Tycker Maczon har fått stå tillbaka lite här på bloggen, så här kommer ett inlägg tillägnat bara honom, min kloka, fina hund!         ...

Av Johanna - 19 maj 2011 22:23

I Sigges födelsedagstårtor hade jag två olika fyllningar, hallongrädde och dumle- fluff! Första gången jag testar det, men det blev väldigt gott, så det blir nog fler gånger.   Här kommer det busenkla receptet:   180 g Dumlekola 2 dl grädde...

Av Johanna - 19 maj 2011 14:25


  Just nu ligger den här godingen och sover efter att ha varit på stor och liten och busat. När han har vaknat tänkte vi ta en sväng till bvc för att mäta och väga. Var 2 månader sen vi var där sist, så det ska bli kul att se vad siffrorna är nu...

Av Johanna - 13 maj 2011 22:01

      Vilken dag! Sigge har verkligen blivit ordentligt uppvaktad idag, med presenter, fika, grattishälsningar på telefon och härliga besök. Först ut var några av Sigges kompisar som kom och busade lös några timmar, fikade och Sigge fick fint pa...

Ovido - Quiz & Flashcards