Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Johanna - 2 juni 2009 22:22

Idag är jag hemma från jobbet med förkylning och feber. Har lallat runt i morgonrocken till klockan sju ikväll då jag fick på mig några kläder för att ta ut stackars Maczon.

Det är ju såå tråkigt att vara hemma och sjuk, ingenting kan man göra, eller orkar göra, glo på tv en hel dag är inte min grej.

Fick i allafall pappa att lägga ett litet spår åt oss så att Maczon skulle få lite aktivering eftersom kim jobbar. Gick kanon och han spårar som en klocka igen, skönt efter några misslyckade spår... Är lite bortskämd med en hund som spårar bra nästan jämt, så efter två dåliga spår på raken fick jag lite panik... ;)

Hur som helst, efter att ha dött en smula i spåret (jag alltså, tack pappa för att du la spåret i en uppförsbacke... haha) åkte vi hem och är nu åter nerbäddad i soffan!

Så där ja, ett litet ynkligt tyck- synd- om- mig- inlägg! ;)

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards