Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Johanna - 16 augusti 2010 13:30

Min träningsutmaning till nästa år!

Det blir verkligen en utmaning, med tanke på hur min fysik är nu efter graviditeten, konditionen är i botten och musklerna spårlöst försvunna...

Men, det kan alltså bara bli bättre och ännu bättre blir det med ett mål att jobba för.

Alltså satsar jag på detta!


http://www.tjurruset.se/start/


Någon fler?   

Av Johanna - 16 augusti 2010 10:59

Då var det måndag och ny vecka igen då! Inte för att det spelar så stor roll längre, då jag har lördag hela veckan nuförtiden...

Idag har vi inte så många planer, ska försöka tvätta ikapp lite all tvätt sen vi var på semester och ikväll är det möte på brukshundklubben. Länge sen jag var där nu, men tyvärr blir det nog ingen träning med Maczon ändå. Jag kan ju inte vara borta hur länge som helst längre, så då får mötet bli prio idag.   


Hoppas ni har en härlig måndag!

Ovido - Quiz & Flashcards