Alla inlägg den 25 september 2010

Av Johanna - 25 september 2010 20:40

På bloggar och i nätbutiker börjar det redan dyka upp lite julinspiration! Jag älskar ju julen med allt vad det innebär så jag tycker bara det känns roligt, om än lite tidigt.

Genom jobbet börjar julsäsongen någonstans augusti/september med planering, mässa och beställningar och sedan rullar det på fram till julafton, så säsongen blir väldigt lång! I år kommer det ju inte att bli så och kanske man inte kommer att känna sig så mättad på julen sedan? För lika mycket som jag älskar julen, att få pynta och dona, köpa och slå in julklappar, mysa med glögg och pepparkakor, lika fort vill jag bort med allt ett par dagar efter julafton...  



  Inspiration från Nyblom o Kollén. Fotograf   Ewa K Andinsson/Parasoll



   Inspiration från Nyblom o Kollén. Fotograf   Ewa K Andinsson/Parasoll



Inspiration från Nyblom o Kollén. Fotograf   Ewa K Andinsson/Parasoll

Förklädesklänningen hade jag absolut köpt om jag hade en liten tjej!  

Av Johanna - 25 september 2010 08:15

Kim är ledig idag så vi är hemma bägge två. Än så länge är dagen helt oplanerad, men jag känner att den kommer fyllas med massor av aktiviteter...


-Maczon skulle behöva ett träningspass.

-Jag skulle behöva ett träningspass.

-Smårenoveringar behövs göras i huset, som ska läggas ut till försäljning.

-Bakning till dopet som är om en vecka.


Ja det finns flera saker att välja på, så vi kommer inte att ha tråkigt idag   



Ovido - Quiz & Flashcards