Alla inlägg den 28 oktober 2008

...

Av Johanna - 28 oktober 2008 06:48

Egentligen skulle jag ha suttit på tåget nu på väg till utbildning, men det lyckades jag ju missa... :( Med nån sekund dessutom, kommer in på perrongen och ser tåget börja åka.. Måste därför ta bilen med sommardäck och här är det minusgrader och det snöar faktiskt lite idag för första gången! Så håll tummarna för att jag inte glider ner i diket...


Tränade på klubben i söndags, gick väldigt bra förutom att han har börjat pipa hela tiden! Fruktansvärt irriterande, men jag tror att det beror på träningsupplägget som han får nu... Dvs bara ren lydnad när vi tränar. Vi har inte alls tränat sök, spår eller uppletande öht den senaste tiden, så han är väldigt laddad fysiskt när vi kommer in på plan... och det tar sig ut via pipet... Så skärpning på mig!


Idag blir det tyvärr ingen träning alls då jag kommer att vara på utbildningen hela dagen och kvällen och i morgon är det valpkurs direkt efter jobbet... Blir nog till att kliva upp tiiidigt i morgon för lite träning... Synd bara att det är så förbannat mörkt nu! Och kallt... Men inte klaga, snart är det jul, mysigaste tiden på året, eller hur? :)





Ovido - Quiz & Flashcards