Alla inlägg den 16 november 2008

Av Johanna - 16 november 2008 22:12

Och vad helgen alltid går fort! Lördag morgon tillbringades på klubben med lydnadsträning. Eftersom jag var först på plats (!) började jag med lite platsliggning när vi hade det lugnt och stilla. Har ju lite problem med pip när jag lägger och lämnar honom, så det är det vi jobbar med nu. Och jag tycker att det blev riktigt bra! Ska fortsätta med den här träningen nu under vintern när jag har tid att röra om lite i det här momentet!


Efter träningen tog jag, Kristina och hundarna en promenad i snön som faktiskt har kommit nu. Kristina hade med sig kameran så jag kanske kan lägga ut lite bilder på bloggen från vinterpromenaden...


Idag var det avslutning på valpkursen på förmiddan och efter den hade vi planer på att träna lite uppletande med vovvarna. Vi skulle bara rasta dom lite först... Det hela slutade med att vi surrade och knatade på och tillslut blev det en långpromenad av träningen ist... Men hundarna verkade nöjda i alla fall efter promenaden och det är ju huvudsaken! :)


natti natti






Ovido - Quiz & Flashcards