Alla inlägg den 18 november 2008

Av Johanna - 18 november 2008 21:47

Utmanad av Elin  Precis just nuSvara bara med ett ord :


Var är din mobiltelefon? Sovrummet
Var är din (o-)äkta hälft? Jobbet
Ditt hår? oborstat
Din mamma? 1
Din pappa? 1
Syskon? 2
Det bästa du vet? godis!
Din dröm inatt? ???
Din dröm/ditt mål? Lycklig
Rummet du är i? Köket
Din hobby? Maczon
Din skräck? Höjder...
Var vill du vara om 6 år? det vet jag då!Var var du igår kväll? Hemma
Vad du inte är? Pigg
En sak du önskar dig? Pengar
Var du växte upp? Ånge
Det sista du gjorde? kramades
Dina kläder? myskläder
Din TV? gammal
Ditt/dina husdjur? hund
Din dator? Laptop
Ditt humör? Trött
Saknar någon? Ja
Din bil? nytvättad (!)
Något du inte har på dig? smycken
Favoritaffär?  ?
Din sommar? skärgård
Älskar någon? ja
Favoritfärg? många
När skrattade du senast? Nyss
När grät du senast? nyss
Jag skickar vidare till Elin och Kristina 

Av Johanna - 18 november 2008 12:14

Ja ni som avundades snön vi har fått kan jag göra ännu mer avundsjuka nu, för det har snöat ännu mer! Ett ganska så tjockt täcke börjar det bli, härligt!

Är hemma på lunch nu, men hade inget att äta så jag satte mig här ist... Måste få ordning på mina matvanor nu, nån som har nåt bra middagstips till kvällen?! :)

Uppdaterar lite ikväll...

Ovido - Quiz & Flashcards