Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

wiiee!

Av Johanna - 28 januari 2009 22:01

Var på klubben i kväll och tränade lydnad. Gick jättebra! Inget pip eller gnäll från Maczon. De senaste gångerna har varit riktig tråkträning, då vi mest varit passiva eftersom han har gått upp pip. Men idag satt den :) Han var riktigt taggad och pigg och det märktes att han tyckte det var såå kul att träna ordentligt igen! Vågade till och med göra en platsliggning på slutet och inget pip!! Inte ens ett litet när jag lämnade honom (som har varit vårt stora problem) utan låg perfekt hela tiden. Glad matte idag :)


Annars är jag så himla trött nu, orkar knappt hålla mig vaken när jag är hemma...Hoppas det går över snart, får inget vettigt gjort här hemma, utan bara sover...











Snart är det sommar.... :) Man kan ju önska i alla fall, eller hur?


 
 
Elin & Mirko

Elin & Mirko

29 januari 2009 08:54

Åh vad roligt för er!!!att lydnaden gick så bra! Inte ett enda pip! Vad avundsjuk jag blir!! Men vi kämpar på! Vi har vissa dagar när det är bättre och vissa dagar när det är sämre men vi kämpar på!

http://www.freewebs.com/mirrko

 
Kristina

Kristina

29 januari 2009 11:30

Ja igår var det skoj att det gick så bra med er träning. Kul att ni faktiskt tränade lite oxå och inte bara stod och kollade in oss. ;o)

http://www.norrlandsbeardisar.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 juli 2011 08:50


 

Av Johanna - 29 juni 2011 21:17

Tycker Maczon har fått stå tillbaka lite här på bloggen, så här kommer ett inlägg tillägnat bara honom, min kloka, fina hund!         ...

Av Johanna - 19 maj 2011 22:23

I Sigges födelsedagstårtor hade jag två olika fyllningar, hallongrädde och dumle- fluff! Första gången jag testar det, men det blev väldigt gott, så det blir nog fler gånger.   Här kommer det busenkla receptet:   180 g Dumlekola 2 dl grädde...

Av Johanna - 19 maj 2011 14:25


  Just nu ligger den här godingen och sover efter att ha varit på stor och liten och busat. När han har vaknat tänkte vi ta en sväng till bvc för att mäta och väga. Var 2 månader sen vi var där sist, så det ska bli kul att se vad siffrorna är nu...

Av Johanna - 13 maj 2011 22:01

      Vilken dag! Sigge har verkligen blivit ordentligt uppvaktad idag, med presenter, fika, grattishälsningar på telefon och härliga besök. Först ut var några av Sigges kompisar som kom och busade lös några timmar, fikade och Sigge fick fint pa...

Ovido - Quiz & Flashcards