Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

Nu så...

Av Johanna - 9 juli 2009 21:39

... är det snart semester för min del! Jobbar två dagar till bara... Som synd är så grusades planerna på en semestertripp till Gotland, eller Kim åker och jag blir hemma...

Iofs så är jag hemma och får gå på bröllop, men det hade ju varit roligt åka på semester och gå på bröllop tillsammans istället för att vara på varsitt håll. Tråkigt också eftersom vi inte har någon mer gemensam semester...

Jaja..


Å stackars Maczon har fått kli! Har testat att bada honom med ohyrs- shampo så får vi se. Han har kliat bort pälsen på sidorna stackarn, så nu är han inte så fin...


Godnatt!

 
 
Elin & Mr M

Elin & Mr M

10 juli 2009 09:13

Hello! funkade det inte med Grönsåpa? Jag skulle bränna ner filmen på Maczons mentaltest igår och åkte iväg för att köpa skivor.....men jag kom hem med allt utom skivor:-) men jag ska fixa det innan jag åker iväg på semester. Jag måste bara ha din adress men jag slår dej en signal när jag bränt skivan./Kram

http://akjasmirko.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Johanna

10 juli 2009 20:50

Elin, det vore jättesnällt om du ville bränna skivan åt mig! Grönsåpan funkade ganska bra på fläcken på rumpan, men sedan började han kliade sig överallt... :(

 
Ingen bild

Nettan

25 juli 2009 22:41

Hej på er!

Hoppas allt är bra, trots sem på olika håll!
och att Maxcon blivit av med sitt "kli"
Här tränar vi på efter lägret så det står härliga till:-)

Kram från STOREBROR!! Meddin m matte

 
Ingen bild

Johanna

28 juli 2009 22:06

Nettan: Jo, allt är bra med oss, Maczon har fått anibiotika nu så vi hoppas på att det ska gå över nu... Semestern löste sig också, så imorgon åker vi till Gotland! Ska bli så härligt! Duktiga ni som tränar och står i... vi har legat lite på latsidan vi, hihi.. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 6 juli 2011 08:50


 

Av Johanna - 29 juni 2011 21:17

Tycker Maczon har fått stå tillbaka lite här på bloggen, så här kommer ett inlägg tillägnat bara honom, min kloka, fina hund!         ...

Av Johanna - 19 maj 2011 22:23

I Sigges födelsedagstårtor hade jag två olika fyllningar, hallongrädde och dumle- fluff! Första gången jag testar det, men det blev väldigt gott, så det blir nog fler gånger.   Här kommer det busenkla receptet:   180 g Dumlekola 2 dl grädde...

Av Johanna - 19 maj 2011 14:25


  Just nu ligger den här godingen och sover efter att ha varit på stor och liten och busat. När han har vaknat tänkte vi ta en sväng till bvc för att mäta och väga. Var 2 månader sen vi var där sist, så det ska bli kul att se vad siffrorna är nu...

Av Johanna - 13 maj 2011 22:01

      Vilken dag! Sigge har verkligen blivit ordentligt uppvaktad idag, med presenter, fika, grattishälsningar på telefon och härliga besök. Först ut var några av Sigges kompisar som kom och busade lös några timmar, fikade och Sigge fick fint pa...

Ovido - Quiz & Flashcards