Alla inlägg under oktober 2008

Av Johanna - 9 oktober 2008 19:24

ok, kanske dags att ge er en uppdatering nu :) Har som sagt haft fullt upp den senaste tiden, arbetsdagarna har varit 15 timmar om dan så det har inte funnits så mycket tid till annat. Och det som blir lidande blir ju bloggen då, för sova och äta prioriterar jag liite högre ;) Och självklart min hund som har haft ap- tråkiga dagar nu, mestadels långisar och ett och annat träningspass....

Nu har jag börjat komma in i rytmen igen och är sååå inspirerad att träna med Maczon igen!


Det som har tagit min tid är detta www.hälsocentret.com

Ett nystartat hälsoföretag, där vi under två veckor har målat, lastat in ett helt gym, en floating-tunna, städat, fixat reklam, skickat inbjudan till öppning och allt annat som hör till ett nystartat företag!


Men nu är det som sagt igång och just nu sitter jag på kontoret och folk tränar i gymmet utanför. En skön känsla med tanke på allt slit och sena nätter som man har lagt ner. :)


Ha det gött!

/J




Ovido - Quiz & Flashcards