Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Johanna - 23 februari 2009 08:33

Ska alldeles strax iväg till gymmet. Idag tänkte jag nämligen börja löpträna... Börjar med 5 km/veckan hade jag tänkt, inte mycket alls, men jag är extremt otränad just nu, ingen kondition alls! Så 5 km får räcka till att börja med, då kan jag förmodligen hålla motivationen uppe. För egentligen tycker jag att konditionsträningen är så tråkig! Styrketräningen är jättekul, så det är inga problem, men konditionsträningen får jag tvinga mig till. Men det blir ju lättare och lättare för varje gång, så nu jäklar ska jag hålla igång det här!


Inatt har jag sovit gott i min egen säng och trängts med Maczon o Märta, precis som det ska vara! Vandrarhemmet som vi bodde på i Hammarstrand hade även en pub och självklart lyckades jag få rummet närmast puben! Det var lite livat där... och papperstunna väggar... Så 23-02 var det nog samlingspunkten i H-strand och helt omöjligt att sova...

Men nu är jag utvilad och åker till gymmet nu, sen jobb!


Hej så länge!



Ovido - Quiz & Flashcards